Predstavte si, že podáte balík, všetko prebehne hladko, ale na druhý deň ho prepravca „neeviduje“. Presne takýto scenár zažil Erik z Prešova, ktorý konco februára odoslal zásielku cez Packeta box pri Kauflande na Sekčove. Namiesto bezproblémového doručenia ho však čakala nepríjemná správa – balík sa záhadne stratil.
„Chyba nastala na strane Packety a zásielka sa ‚stratila’,“ napísal zúfalý zákazník na sociálnej sieti a zároveň sa obrátil na verejnosť s prosbou o pomoc. „Neotvoril niekto box a nenašiel tam balík, ktorý nebol určený pre neho?“ Erik zdôraznil, že obsah zásielky je pre neho veľmi dôležitý a je ochotný poskytnúť aj presný kód a popis balíka.
Pod jeho príspevkom sa strhla diskusia plná podobných skúseností. Niektorí používatelia priznali, že pre obavy z takýchto incidentov radšej podávajú zásielky osobne na pobočkách.
„Keď podávam Packetu, tak radšej osobne. Zatiaľ som nemal problém… istejšie. Tým boxom nejako neverím, a keďže pravidelne niekto má podobnú skúsenosť, ani ich radšej neskúšam,“ napísal Ľubomír.
Že nejde o ojedinelý prípad, potvrdzuje aj Katka, ktorá si balík musela doslova vydobyť. „Mne sa to tiež stalo, otvorili sme Packeta box a nič, bol prázdny. Potom som im mesiac volala a otravovala. Tak nejakým zázrakom sa balík našiel, ale až po mesiaci,“ podelila sa o svoju skúsenosť.
Ešte horšie dopadla ďalšia zákazníčka, ktorej Packeta odporučila vycestovať po stratenú zásielku až do Prahy! „Prvý balík sa nikdy nenašiel. Ak ho chcem, mám si ísť do skladu v Prahe. Druhý prípad? Cestoval tri týždne a nakoniec som si ho mohla vyzdvihnúť tam, kde určili oni,“ opisuje absurdnú situáciu.
Podobné prípady vyvolávajú otázky o spoľahlivosti boxov a riešení zo strany spoločnosti.
S našimi otázkami o tom, ako v tomto prípade postupovať a či ma firma mechanizmy na riešenie týchto problémov sme sa obrátili aj na samotného poskytovateľa služieb Packeta. Správu budeme o ich odpoveď aktualizovať.