Ako dopadol suchý február? Populárna kampaň priniesla výsledky, ktoré prekvapia


Foto: Ako dopadol suchý február? Populárna kampaň priniesla výsledky, ktoré prekvapia Foto: ilustračné

Jedna z najrozšírenejších kampaní na podporu abstinencie priniesla výsledky ďalšieho ročníka. Výskum prekvapí nejedného z nás. Do iniciatívy Suchý február za zapojilo až 1,2 milióna ľudí. Tí sa dobrovoľne rozhodli počas februára preveriť svoj vzťah k alkoholu a nepiť žiadne alkoholické nápoje. 

„Tiež sa zistilo, že obmedzenie konzumácie alkoholu začalo byť trendy,“ poznamenali organizátori. Podľa nich medziročne poklesol podiel najsilnejších „pijanov“ a naopak mierne vzrástol podiel tých, ktorí uviedli, že nepijú vôbec. Ľudia sú informovanejší o negatívnych dopadoch nadmernej konzumácie alkoholu na zdravie a trendom je zdravší životný štýl.

„Výsledky výskumu zároveň potvrdzujú, že dnešná mladá generácia pije alkohol menej ako generácia ich rodičov. Takže ideme správnou cestou. Ešte raz ďakujeme za podporu a budúci rok sa vidíme opäť na štartovej čiare,“ dodáva iniciatíva Suchý február. 



Správy e-mailom Poslať tip Nahlásiť chybu