Prešovčanka Jana na sociálnej sieti zdieľala svoju pozitívnu skúsenosť s Fakultnou nemocnicou J. A. Reimana v Prešove. V nemocnici bola so svojím 7-ročným synom, ktorému vyberali nosné mandle na oddelení ORL, prijatí boli na jednodňový zákrok. Jana chváli prácu všetkých zamestnancov od prvého kontaktu na recepcii až po samotnú operáciu.
„Prijali nás ráno, vzali nás hneď, ako sa podpísali potrebné papiere, dali nám izbu, kde som syna prezliekla do pyžama a išli sme do priestorov k operačným sálam. Tam som syna prezliekla do potrebného operačného oblečenia, oblečenie dali aj mne. Lekár mi povedal postup, ako to bude prebiehať a šli sme na sálu,“ opisuje Prešovčanka svoju skúsenosť.
Ako ďalej uvádza, na syna doľahol stres a začal plakať, no aj v tejto chvíli boli všetci trpezliví, milí a láskaví. Na sále bola so svojím synom až do momentu, kým nezaspal, po prebúdzaní z narkózy na pooperačnej izbe s ním už taktiež bola. Po tom, ako ich presunuli do klasickej izby, čakali na vizitu, na ktorej lekár jej syna obhliadol a keďže bol bez problémov, boli z nemocnice prepustení.
„Veľmi ochotný a ľudský prístup. Odporúčam všetkými desiatimi pre všetkých, ktorí sa nevedia rozhodnúť, či podstúpiť zákrok u nás na ORL v Prešove,“ dodáva v príspevku na záver Prešovčanka Jana.
Po tom, ako Jana uverejnila príspevok, sa pod ním rozbehla veľká diskusia. Ďalší používatelia sa podelili o svoje zážitky s ORL v Prešove. Ozvalo sa mnoho rodičov, ktorí boli v nemocnici so svojimi deťmi na rovnakom zákroku a taktiež majú s oddelením dobrú skúsenosť.
„Na ORL v Prešove s týmto istým zákrokom u dcérky som aj ja bola veľmi spokojná, čo sa týka personálu. Od sestričiek cez lekárku a všetkých celkovo, naozaj úžasný prístup,“ uvádza pod príspevkom Radoslava, pridali sa k nej aj ďalšie matky, ktoré prístup veľmi chvália.
Prešovčan Peter sa podelil, že na operácii bol pred štyrmi rokmi a prístup zdravotníkov sa mu taktiež páčil. „My sme boli pred pár rokmi a úplne súhlasím, maximálna spokojnosť a ľudskosť od A po Z. Žiadne následky či komplikácie,“ podelila sa Ľubka. Pod príspevkom nájdete množstvo ďalších pozitívnych reakcií. „Je potrebné poukazovať na pozitívne skúsenosti v zdravotníctve, nielen kritizovať,“ dodala na záver svojho pozitívneho zážitku ďalšia používateľka.
Prispejte nám na kávu
Nech sme bdelí a dokážeme prinášať nezávislé spravodajstvo aj o polnoci.
Prispieť na kávu